Kauppatieteellisen yhdistyksen sääntömääräinen vuosikokous 30.9.2020

Kirjoittanut: Lasse Mitronen, 21.09.2020

Tervetuloa Kauppatieteellisen yhdistyksen vuosikokoukseen 30.9.2020

Aika: Keskiviikko 30.9.2020 kello 17.00. Paikka: Original Sokos Hotel Tripla, Fredikanterassi 1 B, 00520 Helsinki

Kokouksen jälkeen klo 18.00 on iltapala ja Mall of Triplan kauppakeskusjohtajan Kati Kivimäen alustus kauppakeskuksen toiminnasta sekä kierros kauppakeskuksella. Tilinpäätösmateriaalit saa toiminnanjohtajalta pyydettaessa: lasse.mitronen@aalto.fi

Ilmoittautuminen vuosikokoukseen maanantaihin 28.9.2020 mennessä sähköpostilla toiminnanjohtajalle: lasse.mitronen@aalto.fi. Ilmoittautumisen yhteydessä pyydän ilmoittamaan myös mahdolliset ruoka-aineallergiat.

Huom. koronapandemian vuoksi mukaan paikan päälle voidaan ottaa valitettavasti vain 20 ensimmäiseksi ilmoittautunutta. Muut ovat tervetulleita osallistumaan kokoukseen Zoom -sovelluksen välityksellä.

Lampimasti tervetuloa!

Jäsenille on lähetetty kokouskutsu.

Kommentoi artikkelia

Sähköpostiosoitettasi ei näytetä julkisesti.